CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 16, 2015

Imran Jumpa Tok Abah, Kalumpang 2015

15.11.2015 bawak Imran jumpa nenek & Tok Abah dia. Alhamdulillah, Imran sangat behave sepanjang perjalanan selama 1 jam setengah.

Hai Nenek, Nama saya Imran tau. Umur saya 3 bulan dah.

Tok Abah ni suka buat lawak kat saya lah.. Kata imran dalam hati..

Tok Abah kata tak larat nak dukung saya lama lama. Tak pelah tok abah 5 minit tuh pun dah kira ok..  Rasa macam sekejap sangat singgah Kalumpang kampung Abang, pukul 2.30 petang sampai, pukul 5.30 ptg balik dah. Bye 2 tok Abah. Nanti kami datang lagi ye.. 
mm.. bodek tok Abah, dapat lah topi tu kat adik. Sebelum balik Bangi, singgah Tanjung Malim sekejap cari baju celoreng untuk Abang Aman nak pakai ke sekolah, last skali, Ikhwan pun dapat seluar celoreng sama.. hahahaha