CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, February 5, 2014

Manja Sangat Lah Tu


Anak manja ummi, semenjak dua menjak ni sudah pandai malu duduk beriba dengan ummi. Umur mencecah 5 tahun baru lah reti nak duduk sendiri. 5 Tahun adik, ummi meriba adik, janggal jugak biar adik duduk sendiri, tapi umur adik makin meningakat, dah pandai rasa malu, tandanya Adik dah besar kan adik. Alhamdulillah, adik sekarang pun dah mau jalan sendiri. Tak lah patah pinggang ummi dukung adik setiap masa. Adik kan manja ummi, mana mau orang lain yang dukung. Mesti ummi jugak kan. Sedar tak sedar rupanya Adik semakin membesar.. 

Sedih konon kena duduk belakang. Harapnya berkekalan sampai bila bila ye dik. Jangan pula nanti adik cakap "takpelah ummi, adik tak malu pun duduk kat ummi". Pengsan ummi nanti. ahahaha

No comments:

Post a Comment