CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, December 12, 2013

Ikhwan yang merindui Abang

adik tanak mandi lah. adik rindu abang..

Adik nak makan maggi goreng, ayam goreng macam abang

hello abang, buat apa tu?

mana abang ni? tak kejar adik pun?.. 

Abang suka makan ayam goreng, adik nak makan ayam goreng lah

adik tanak makan, adik nak balik kampung

abang nak sikit tak?

adik nak beli selipar baru, mesti abang tekejut nanti.. *gelak kuat kuat sambil tepuk perut

adik tanak makan lah.. 

abang merajuk ke mi? kenapa abang merajuk?.

melayan adik Ikhwan rindu abang punya pasal, hampir setiap malam kami ke kedai mamak. Bukan makan sangat pun, lepak je lebih. Adik minum air suam saja. Terpaksalah ayah minum teh tarik.. Kalau adik order mee goreng pun, setakat makan 2-3 helai mee hitam je.. takpa lah nak, janji senang hati. 

kesian jugak Ikhwan, sampai mengigau cari abang dah. Hari hari tanya bila abang balik.. lama lagi baru abang balik Ikhwan.. Nanti abang balik ye Ikhwan... Sabar sabar dulu, in sha Allah, tahun depan boleh balik kampung sama abang tau.. 

No comments:

Post a Comment