CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, June 16, 2013

Selamat Hari Bapa

Sedihnya lirik lagu ini.. 
Masih segar dalam ingatan saat arwah bapa menghembuskan nafas terakhir di hospital Keningau.. Andai, bapa masih ada saat ini, teringin betul memeluknya dan teringin betul bagi Aman dan adik duduk di kampung dengan atok.. oh... rindunya panggilan "Nong" dari bapa... 

Selamat hari bapa juga pada Ayah kepada Ammar Idlan dan Ammar Ikhwan. Terima kasih kerana menyayangi kami sepenuh hati Abang. Terima kasih kerana menjadi ayah yang terbaik buat anak anak.. we love u so much Ayah! 


Ayah - The Mercy 

Dimana, akan ku cari
Aku menangis seorang diri
Hatiku slalu ingin bertemu
Untukmu aku bernyayi

Untuk ayah tercinta
Aku ingin bernyanyi
Walau air mata
Di pipiku

Ayah dengarkanlah
Aku ingin berjumpa
Walau hanya dalam
Mimpi..

Lihatlah, hari berganti
Namun tiada seindah dulu
Datanglah, aku ingin bertemu
Untukmu, aku bernyanyi
Untuk ayah tercinta

Aku ingin bernyanyi
Walau air mata
Di pipiku
Ayah dengarkanlah
Aku ingin berjumpa
Walau hanya dalam
Mimpi..

No comments:

Post a Comment