CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, June 11, 2012

Karipap nan seketul Vs Masterchep

Berikut perbualan Aman & Ayah dan Ummi dikala menonton rancangan Masterchef selebriti..

Aman: ummi kan pandai buat karipap,ummi masuklah masterchef. Boleh masuk TV, nanti Aman, Adik, Ayah dan Maah tengok je ummi dari rumah.

Ayah: Haah kan. Masuklah masterchep. Umi kan pandai buat karipap.

Ummi: taknak lah Aman, nanti sape nak tidurkan Aman ngan Adik. Ummi kena tido sana nanti.. Tak de orang la yang nak tidor atas lengan Ummi.

Aman: senang je tu ummi, lepas dah masuk nanti ummi masak lah tak sedap supaya keluar.. tambah cili lebih lebih sikit ke..

Hahaha.. Motip masuk masterchef sebab buat karipap????.. baru nak perasan karipapku jadi, Dok asik ulang ulang buat karipap, itu sebab anak and laki perli.. udah udah lah tu buat karipap … dah bulih masuk masterchep dah. Buat lah kuih lain pulak..

Yelah yelah, pas ni buat kuih lain pulak ye Aman. Hari tu umi buat kuih seri muka, sampai nangis Aman umi paksa makan.. tau lah tak jadik kuih tu, janganlah sampai nangis makan kuih..

1 comment: