CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 31, 2012

Aman di Kebun Sayur Nenek

Gambar raya tahun lepas. Maklom lah kan baliknye setaun sekali je. Harus lah gambar melambak lambak dan hampir tak perasan kewujudan gambar gambar yang amat banyak termasuklah gambar ini.. 

anak anak ni memang berkepit saja kerjanya bila jumpa.. macam kembar siang..


Aman si anak kampung

aley pun anak kampung.

suda collect duit dari kebun, singgah sat minum di Rahmat. Makan roti canai sorang 2 keping.. burp... alhamdulillah..

Pas tu kerjanya selama 2 hari berturut pi rumah tailor amik baju raya mama yang tak siap siap. sampailah hari ini masuk bulan Jun 2012. Lepas ni, jangan hantar upah baju di sini lagi tau Mama... 

No comments:

Post a Comment