CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, April 10, 2012

Pening mak

Ikhwan ooooo Ikhwan… kenapa bah susah sangat mau behave macam abang ni.. Susah hati betul umi melayan karenah Ikhwan skg.. balik dari neseri.. UUUUMMMMMIIIIIIIII dok syinii ar. Sat lagi ayah dok syinii ar tgk upin ipin nannn dekkk.. pandai pandai lagi tuh pasang cd upin ipin sendirikk… aduhaiiii la anak.

Sat lagi pukul 7.30, uuummmmiiiiiiii dek yak… umi nak mandi aarr.. mandi sikit punya lama tu yang x tahan.. sementara Ikhwan mandi, sempat lah umi masak untuk makan malam. Tetengah mandi pun sempat lagi Ummmiiiii tomen dek ane? Kena lah Abang Aman yang hantar bagi otomen dek mandi.. Nasib baik skg ni Aman dah boleh harap mandikan adik.. itu kalau time baik. Kalau time gaduh, selagi x salam, selagi tu laju tangan Ikhwan tarik rambut, tarik telinga, cakar pipi Aman. Bila pegang tangan Adik, kaki tu sepantas kilat kuis abang. Reflex kot, pegang tangan dek, kaki dek naik.. aduhaiii lah adek.

Kalau bole, semua barang Abang, adek nak jugak.. bagusnya kalau ada ubat mengalah kan.. boleh bagi Adik makan. Asyik Aman yang mengalah, kesian gak.

1 comment:

  1. talampau juga adik ni...kesian la aman kan selalu mengalah..nanti adikkkk..kalau saya jaga diam2 jak pun hhahaha

    ReplyDelete