CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 16, 2012

Anak Kampung dapat baju baru

Gambar Sabtu lalu sejurus lepas ayah budak budak ni bertolak dari Rumah kami ke Gunung dia.. baju yang Aman pakai tu lah yang baru. Beli masa cuti Pertabalan Agong 11.04.2012 hari tu, 3 malam berturut pakai kat rumah. Balik neseri je carik baju ni. sampai pagi jumaat Aman pakai, pas tu malu malu nak turun dari kereta sebab umi dah x kuasa nak tukarkan baju Aman awal pagi. Pening mak tau nak, last skali kasi rasmi awal pagi... hambik, terus tak cari baju baju ni dah. Adik Ammar pun kiranya dapat baju baru lah jugak. Waris waris dari Abang Aman.. hahaha... kesian dek kan, apa lah nasib, asik waris baju abang Aman je. meh sini  ummi nak ingatkan ye anak anak "membazir itu amalan syaitan" baju tu 100% elok lagi tanpa sebarang kecacatan, so pakailah selagi boleh pakai ye annakku Ammar.. Peaceeeeeeee~~~~~


Aman suka sangat baju ni mii, hahahah ada pangkat Sarjan lagi..

No comments:

Post a Comment