CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, February 22, 2012

Alhamdulillah.. syukur atas kurniaan Mu ya Allah

Harini saya terserempak dengan 1 family yang terdiri daripada ibu, ayah dan 3 orang anak. Hati terusik bila melihat anak yang saya agak berumur dalam lingkungan 8 tahun, memimpin tangan ayahnya dan 2 lagi adik berumur mungkin sebaya Aman atau mungkin lebih muda memimpin ibu. Mak dan ayah yang kurang upaya untuk melihat, Allah maha adil, anak anak semuanya celik.. saya dengan rendah diri, dan sepenuh hati serta ikhlas mendoakan semoga anak anak pakcik dan makcik yang saya lihat tadi akan membesar dalam lindungan Allah. semoga mereka menjadi anak yang taat dan solehah, dan semoga mereka tergolong dalam golongan orang berilmu supaya dapat menjaga ibu dan ayah yang telah melahirkan dan membesarkan mereka walaupun dalam keaddan kekurangan deria melihat. 

Ya Allah, aku bersyukur dengan nikmatmu, memberi kami suami isteri peluang untuk melahirkan, membesarkan dan mendidik anak kami depan mata.. ya Allah, permudahkanlah urusan kami dalam mendidik anak anak kami. ammminnnnn.....

No comments:

Post a Comment