CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 31, 2012

Hari Kedua Tanpa Susu Ibu

Nampaknya, Ikhwan semakin terrer tanpa susu.. Siang memang tiada masalah, masalah biasanya muncul bila malam menjelma... Bukan min gelisah si Ikhwan ni, ke kiri, kejap ke kanan, kejap ke belakang, kejap atas badan abang Aman, Kejap kaki atas kepala Abang Aman... Hahahaha... terkebil kebil budak busyuk ni menahan mata yang takmo tidur. Kesian memang kesian, tapi ku sudah bulatkan tekad untuk berenti masa ini...

Malam Pertama tanpa susu, hampir setiap jam dia bangun menggelisahkan diri.. kalau tak salah kira, 6 kali umi bangun buat susu ntuk adik.. Susu apa adik minum skg? Susu Dutch Lady Original.. ingat nak bagi cokelat tapi Ikhwan maam tak serasi lak.... Berak keras.. sembelit kata orang.

Malam kedua iaitu malam tadi, Umi cuma bangun 3 kali saja buatkan Ikhwan susu. Pukul 12.30 malam, pukul 2.30 pagi dan pukul 5.30 pagi... Yang tengah malam tu, x habis pun... Umi tau, Ikhwan sebenarnya nak nyonyot saja kan...

Well done Ikhwan. Syabas dan tahniah.... umi sudah tidak sabar nak tgk reaksi Ikhwan hari ni pulak... masih lagi ka merengek2 macam semalam, atau semakin baik.. Susah jugak nak ilangkan gian Ikhwan tu..




No comments:

Post a Comment