CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 25, 2011

Tanak Kampung yang tidak kisah ummi dan Ayah

Aman x nak cakap ngan Ummi la.

Kenapa Ummi tepon lagi ni?

Aman ok lah Ummi.

Ayah dah tak tahan sangat ke rindu Aman ni?

Nanti Aman balik, kita pegi Jamming ye Ayah.

Ayah nak Jamming Lagu "oh mak siti, saya sayang anak makcik" ke?.

Adik kan ada, Ayah gaduh lah ngan adik je.

Antara dialog Aman yang sangat membuat hati kami laki bini tak keruan.. Aman jauh disisi, terasa sunyi hari kami. Adik pun sudah mula merindui abang. Aman, lain kali ummi nak balik ngan Aman skali lah kalau macam ni..

No comments:

Post a Comment