CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 19, 2011

Happy 2nd Birthday Ammar Ikhwan


Genap 2 tahun anak ummi hari ni.. begitu cepat masa berlalu. Rasanya baru semalam doctor Asmah advised "ceaserian" lagi, dan masa tu jugak lah hati kecil ummi menangis sungguh sungguh bila terlepas peluang pengalaman bersalin secara normal.. sentap sekejap yu.. rasa macam kena tampar oleh halimunan.. rasa macam habislah aku kali ni, kena belah lagi perut comel penuh lemak ni. sempat lagi tu terfikir "tuan dokter, bole buang lemak ai sekali tak?"

budak ni dah besar skrang


1st Bday @ PD

comot khennnn... budak masyam ni

1st bday Ikhwan. Kesian.. kena chix pox

Selamat ulang tahun ke-2 sayang… doa ummi, adik membesar jadi juara, jadi anak yang soleh, sayang abang, umi dan ayah, dan semoga ceria sentiasa.. Umi sayang adik sangat sangat.. kasi kurang kurang sikit tu tantrum aaa…. Kesian tau telinga umi n ayah, mau cair taik telinga bila adik asik mengamuk tak tentu pasal..
Adik suka bas kan. Ummi dah tempah kek bergambar bas dari kawan umi.. insyallah nanti umi uploadkan gambar kemudian…

Kek Adik 2 tahun..Credit pic to Auntie Zila..

No comments:

Post a Comment