CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, June 6, 2011

San Goku vs Aman

Aman: Hello… Assalamualaikum…

Me: Walaikumsalam. Aman buat apa tu?

Aman: Aman tengah buat keje sekolah yang senang senang je ummi, yang susah nanti Ummi tolongkan Aman ok!

Me: Ok, nanti ummi tolong Aman. Tak tengok tv ke?

Aman: Aman dah tengok Dragon Ball tadi.. San Goku tu cucuk bontok penjahat yang macam arnab tu. Padan muka dia.. jahat sangat..

Me: Ye ke, mana bole cucuk cucuk kan Aman. Bagus kalau ada pistol, tembak je lah x payah cucuk..

Aman: Ummi, San Goku ada kayu sakti la.. kayu sakti lagi bagus. Cakap kayu sakti memanjang, trus jadi panjang.. kalau pistol ada peluru je, x hebat pun…

Wakakakaka.. rosak budak2 ni angkara san Goku.. Dulu bukan setakat budak budak je yang tengok… Atok Joe pun layan Goku tau.. Kalau dulu setiap Sabtu macam panas ponggong tau pagi2.. x bole lepak lama lama di tamu.. semuanya sebab "SAN GOKU"

~Bagi can Aman layan San Goku sementara cuti sekolah ni"

No comments:

Post a Comment