CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 10, 2011

Rosak..

Aman: Ummi, Aman ada rahsia. Jangan bagitau kat kawan ummi tau.. Aman dah ada awek baru. Nama dia Nurin.. Dia budak baru tau. Naik van Along jugak. Dia ada beg baru, pensil box baru. Semua baru. Dulu dia takde, sekarang baru dia ada.. Cantikk… Baik… dia sekolah kat little Caliph. Taun depan Aman nak sekolah kat Little Caliph tau.

Ayah: Abis Marsya macam mana man?

Aman: Aman dah tanak dah.. Dia dah besar la yah.. Dia 6 tahun, mana bole kawan dengan budak 5 tahun. Nurin ni 5 tahun sama ngan Aman.

Hehehe… kecik kecik lagi sudai pandai pacaran ye Aman….

3 comments:

  1. perasan sungguh anak buah anti long ni

    ReplyDelete
  2. memang perasan pun tu anak.. perasan hensom

    ReplyDelete
  3. hahahah macam ummi dia ka kakakaka

    ReplyDelete