CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 10, 2011

Bosan! Sekian terima kasih

Dalam dunia ni siapa yang paling bijak? Ya betulll……. Dia yang paling bijak. Dia tak pernah susukan baby dan dia tau sebab, akibat, susah, senang, untung dan ruginya menyusukan baby.. Pelik tapi benar. Dalam dunia ni dia tau serba serbi. Luar dan dalam semua dia tau.. tiada benda yang dia tak tau. termasuk cerita dalam kain orang lain pun dia tau. Pelik kan. Tapi percayalah wujud orang yang macam ni. Apa pun, saya tetap bangga sebab dapat menyusukan Aman selama 2tahun++ dan ikhwan semenjak 21 okt 2009 sampai sekarang.. dan yang pasti, T~~~T tak de lah ganyut macam yang dia cakap. Tapi, dia kan tau segala galanya.. Mungin T~~~~T kakak dia ganyut sampai ke lutut sebab susukan anak sampai 2 tahun.. sat nak imagine skit.. ishhh teruknya kakak dia..

Dulu dulu kan, mama kami menyusukan kami 7 beradik jugak tau… Takde lak ganyut… mantop je pun sampai skg.. mama saya memang hebat, tak macam kakak dia. Anak baru 2-3 orang dan mungkin sorang saja yang BF udah ganyut lah pulok. Yelah anak buah dia minum susu paling mahal di dunia. Orang macam dia je yang mampu beli. Ai tak mampu sebab gaji tak cukup, Untuk diri sendirik pun tak lepas. Nikan pulak kalau nak beli susu mahal mahal. Susu ibu je yang saye mampu! Cheh, tak bole blah… Susu ibu adalah susu yang terbaik hokey. Sorry lah kalau ada yang tersinggung. Semiskin miskin saya pun, saya tetap akan cuba bagi yang terbaik untuk Aman dan Ikhwan. Tak kisah la dia nak cakap ganyut ke, geleber ke. kenapa nak pertikai "kang laki carik lain kang". Eh, ko susah hati kenapa ek? aku ada hutang ngan ko ke? tak de kan? entahlah.. pening la kepala mikirin dia nih… bosan sudah… sekian terima kasih.

1 comment:

  1. berapa dah anak malaun tu? eh eh eh susu ibu adalah susu terbaik ok...bahlol juga orang macam tu..ganyut sebab memang keturunan dorang kot ganyut tetek hahahah bongoks

    ReplyDelete