CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 16, 2011

Aman rindu ayah sangat ni ummi

16 Mei 2011 @ 6am..

Hari ni hari ke 4 ayah ke Mulu. Siap peluk baju busuk ayah tau. malam tadi dok 2-3 kali bangun meracau2. "aman nak peluk ayah" sambil bergenang airmata.

Asal nak malam je mula lah cari ayah. Bila lah ayah nak balik ni ummi? Aman dah bangun tidur berapa kali dah ummi? ayah kata Aman kena bangun tido 8 kali baru ayah balik. macam macam la soalan aman. Sampai demam lah budak ni rindu kat ayah dia. 2 hari dah kot aman tak lalu makan.  ~anak anak pun kena bekorban tau semata-mata melayan hobi ayah~ pas ni, en. Jai "lu pikirlah sendiri!" ye.. sudah tiba masanya kena korbankan hobi demi anak anak. erkk.. ada yang kena sembur lak ni kang..

*orang lain, laki otstesen lagi lama tapi stedi je. mungkin gak kami anak beranak yang melebih lebih kan. mengada lebih. sabar skit lagi ye Aman..esok ayah balik kita ikat kaki dia jangan bagi pegi mana mana dah.

No comments:

Post a Comment