CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, April 22, 2011

Selamat Hari Jadi Cikgu Aida. 22.04.2011

3 hari lepas Aman dah bagitau, Ummi lagi 3 hari besday Cikgu Aida. Aman nak beli kad untuk cikgu.. Kami iyekan aje... Semalam, dia ingatkan lagi. Jom cari kad untuk Cikgu...

inilah 1st besday kad hasil kerja tangan Aman... Siap beli cekelat "buah hati" lagi.. Ni Aman yang rquest ye.. Dia pilih sendiri. Ingatkan nak beli ferrero roche~ eh betul ke ejaan nih? hantam je lah...

Inilah rupa bentuk kad Aman untuk Cikgu Aida. Aman pilih sendiri, ayah teman dan tolong bayarkan aje..

Hopefully cikgu Aida paham la tulisan Aman ni.. mungkin tak cantik di mata orang lain, tapi cukup cantik dimata ummi... Ayah tolong eja, dan Aman tulis sendiri

Naruto, ko tgklah ni tulisan c Aman.... G tebalik yee.. dia bekeras jugak itu g yang betul...


3 comments:

  1. adada komon oyo g dia..paling unik hahahha...kasi betul la tu g dia yang betul ..suruh cikgu aida dia kasi betul mesti dia ikut..aman2..hari jadi anti long dia x pernah bagi kad pun kihkih

    ReplyDelete
  2. kalau ko mau kad dari dia, ko kasi ingat lah bila hari jadi ko.. supaya dia ingat... Dia cakap dia sturang jak yang bagi cikgu kad.. dapat hadiah motii... kereta samam coco crunch....

    ReplyDelete
  3. bah nanti saya kasi ingat suruh dia kasi kad special yang ada kena lekat rm100 hahaha...rm100 tu minta belanja ummi sama ayah..dia lang ayah ada duit 1 juta hehehe

    ReplyDelete