CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, April 22, 2011

Dalam hati ada tasik...

Aman kememeh... Toys ini telah buat Aman menangis sungguh sungguh..???? blur sekejap. Kamu ni kenapa pulak Aman....

"Aman rindu masa aman kecik kecik kat rumah lama" ummi ikut sedih tau...bejuraian air mata macam sedih sangat la... dah peluk, cium, tenangkan dia balik... lama gak tu dia nangis... x leh jadik ni.. dah lah ayah balik lambat malam tu... tutup tv, tup lampu, bawak adik ngan Aman naik atas... ingat selesai masalah... dia sambung nanges lagi.. "Aman, apa beza Aman kecik ke besar ke? sama je kan? ummi sayang aman lagi kan...Aman tak jawab tapi sy faham apa yang dia nak.. mungkin jugak dia terasa yang tumpuan kami lebih kepada adik.. Aman, Umi ngan ayah sayang Aman dan adik tau.... jangan jeles jeles. Aman kan HEBAT!

tren kecik yang buat Aman nanges.. Aman ni sentimental skit. sayang betul kat toys2 yang dia ada. walaupun murah tapi dia akan jaga sebaik yang mungkin.. Tayar tren ni kalau tanggal pun dia suh repair.. wakakakaka... sampai kat adik, jahnam sume toys diaa..

No comments:

Post a Comment