CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, April 1, 2011

Bagus jugak macam ni

Saya suka mengintai budak budak ni di neseri.. Hari tu hantar diorang dengan bekal biskut... sampai neseri, 2-2 hero malaya ni masuk kat dalam.. Saja kacau & panggil nama sensorang.. Sorang pun x berganjak dari sini....


Tengok tu, Saya bediri depan mata pun diorang ni x kalih tempat...
Sudah habis makan, baru adik bangun... Oooo... macam tu ka? kan bagus kalau disiplin macam ni dirumah sendiri.. ermm..
ini tidak, kalau rumah sendiri makan besepah2....

No comments:

Post a Comment