CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 31, 2011

Patutlah Adik takut….


Setelah 3 hari berlalu, semalam baru saya berkesempatan jumpa budak yang buat adik fobia. Keluar dari kereta, OMG!! Patutlah adik takut. Sejujurnya sy x dapat imagine budak tu besar mana.. Dan semestinya sy tekejut dengan apa yang saya nampak depan mata.. Timbul perasaan kasihan dan sayang kat dia..
Biar saya namakan dia Baby Bom, Baby bom sangat montel (boleh dikatakan obes) dan dia sangat peramah.. kalau ikut cikgu, umur dia dalam 3 tahun. Balik rumah malam tu, memang saya teringat2 kat Baby bom.. siap mimpi lagi tuh… hurmmm… Kesian… Saya letakkan diri saya dalam ibu bapa baby bom.. Saya pasti dan yakin, ibu bapa baby Bom pun x minta Baby bom tu besar macam tu. Dan saya juga yakin, ibu bapa baby bom mesti akan buat yang terbaik untuk anak2nya. Sedih pula membayangkan kalau terpaksa menDietkan anak yang punya extra selera makan.
Doa saya, semoga Baby Bom sentiasa di bawah lindungan Nya. Dan semoga Ibu bapa Baby Bom dapat mencari jalan untuk selesaikan masalah baby Bom..

No comments:

Post a Comment