CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, February 14, 2011

Tragedi 13.02.2011


BLACKOUT!! Dahl ah Mr. jai takde kat umah (mana lagi, naik gunung lah) Menggigil giggil tau saya cari lilin dalam laci.. Aman banyak membantu, walaupun dengar suara terketar ketar tapi nampak lah dia control maco… hahahaa.. Nasib baik budak budak tu dah mandi, dinner, ngam ngam settle dinner dan saya tengah mengupas buah.. Menjerit Aman dan Adik. Satu taman kot dengar.. Saya tak boleh nak agak blackout ni berapa jam, so takut punya pasal, saya dan hero hero Malaya gigih jalan kaki membeli lampu.. Best gile idea Aman, Ummi jom lah kita tumpang orang gi kedai.. Kesian kat dia, bagi idea yang menyenakkan perut.
Dah dapat torchlight, dia suluh lampu dan kipas, tetiba ada lampu.. Punya bangga dia cakap macam ni "Mi, kana man dah cakap, lampu ni ada kuasa" tengok lah tu Aman "sulung" lampu terus dah ada kaaen… keh keh keh.. Saya iyekan ajee…

No comments:

Post a Comment