CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, February 2, 2011

Blurr…

Blur dengan sikap manusia yang diluar jangkauan minda… hissyyy donia donia… Kesian studen2 Malaysia yang blajar kat Mesir.. Kesian sangat sangat. Nak kutuk lebih lebih tak boleh kang ada yang repot polis kang… sabor je lah.. kalau ada masa, kita fikir sesame ye… 11,000 pelajar Malaysia yang belajar kat Mesir dan tengah bergolak, lambat sangat bantuan sampai.. Even Indonesia yang macam tu pun, terus bergegas hantar kapal terebang bawak student dia balik Indon. Kita? Masih menimbang samada nak guna Kapal TUDM or tidak untuk selamatkan student KITA di Mesir. Hemm.. Camane ek?

Sebenarnya, dalam hati ada sesuatu yang terpendam.. susah untuk diluahkan.. kang terluah merana badan.. Pesanan untuk diri sendiri "insaflah wahai manusia" arggghhhhhhhh… aku kaciwa…

1 comment:

  1. ni la namanya kerajaan babal...semua mau pertimbangkan..bila suda blaku pkara yang buruk baru la sibuk sana sibuk sini..Bungkusss...

    ReplyDelete