CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 3, 2011

Apa perasaan Bila Laki/boypren or orang yang paling kita sayang, CURANG?

Sekarang ni memang tren rampas merampas hak orang kan. Biasanya yang akan jadi mangsa adalah bini yang nombor satu. dan yang jahat, zalim, bodoh, keji, hina semuannya bini no 1. Yang baik, rajin, mulia, cantik, wangi semuanya ada pada "P" a.k.a perampas, pisang (hohohoh) gelaran kepada cik P yang telah menjadi punca penceraian ada satu kakak bloger nih.. Series, saya memang anti gila dengan stok stok perampas ni. Kalau willing to shaare tak pelah.. ini, dia nak bolot semua.. Wadehell.. perasan cun mengalahkan artis, aduyaiiiii.. kalau sayalah yang jadi laki, tak selera kot..

Yang lelaki pun satu bangangs, anak dah ada 3 tapi sempat ye berpacaran di luar ya pak.. kok ye pun pak, ko carilah yang kaya nak mampos, yangcantik skit daripada  "dia" tu. bole tak? issyyy.. buat malu kat orang kampung je.. muka hensem tapi bini camtuihh...

ok, ni baru kisah akak blogger yang teraniaya tuh, sebenarnya kita ni dikelilingi dengan kisah kisah yang sama tapi tak serupa. Biasanya yang curang itu lelaki. jarang sangat kta dengar orang pompuan yang curang..Tapi yang jadi orang ketiga pon pompuan gak. teringat kata-kata seorang ustaz dulu, sebaik baik manusia adalah wanita dan seburuk buruk/ sejahat jahat manusia adalah wanita juga.. wanita adalah racun dan juga penawar.

memannglah orang cakap senang, kalau tanak laki cari lain, jaga hati suami, jaga makan minum dia dan bla, bla bla.. tapi percayalah wahai insan, walau secantik mana pun kita, walau secantik nora danish, kalau laki tu suda jatuh cinta dengan pompuan lain (walau buruk gile macam *P) dia tetap akan tinggalkan kita.

*apa perasaan anda bila "tanpa disangka kita terjumpa benda yang tak sepatutnya dalam dompet suami" dan gambar yang tak sepatutnya dalam henpon suami? Alasan stended sang suami ialah, kawan blootooth.. walhal, gambar pompuan mengadap kamera seakan2 tau gambar akan disnap, dan tengah dalam proses memakai singlet? wadehell?? baru nak pakai baju lepas bebogel kah? Macam sial!

No comments:

Post a Comment