CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 10, 2011

Ada hati jadi pengasuh

1 Feb 2010 kami laki bini cuti.. Hantar Aman sekolah macam biasa, dan hari yang ditunggu tunggu Aman.. Aman betul betul nak ummi dan ayah dia hantar hari tu.. Sebelum hantar Aman, kami hantar adik neseri dulu.. Lepas bfast dan hantar Aman sekolah, kami amik adik.. tengok apa dia buat?

Saya tgelak besar tengok dia dok tidurkan kawan "sebaya" kot.. Saya intai dari jauh, kusyuk benor dia tau.. sampai tak sedar ummi teconggok belakang dia.. selalu, nampak kete je dah melompat2.. Time ni dia bedua je ngan budak Mohamad ni..hehehe.. elok sangat, cikgu masak kat dapo, Adik jadi baby sitter ye

No comments:

Post a Comment