CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, February 22, 2011

1 Malaysia Versi Ammars

ni masa hantar Ma'ah balik Melaka hari tu. Hantar kat TBS saja, hantar dia naik bas..Ceria je nampak budak budak ni kan.. Siap buat 1 Malaysia versi diorang lagii.. Adik suka sangat buat jari macam tu.. mungkin bagi dia itu simbol 1 Malaysia kot...


Tengok tutung adik....

Mentor dah betul. Protege yang terkial kial. Camane abang buat jari camtu.. Padahal adik buat lagi komplikated. hahahaha

ni pun masih tak betol lagik..

balik dari hantar Ma'ah, abang dah badmood. adik still ceria.. dia tidak pedulik, lantaklah abang badmood, adik nak gak baring kat tangan abang... yang bestnya, abang sikit pun tak bunyik marah adik.. dalam badmood2 pun boleh lagi layan adik.

adik slamba jak.. buat muka tak bersalah... padahal, mata abang dah merah menahan sakit...

1 comment:

  1. cumil diurang...siurang rindu diurang..saturang siurang sini siinum siurang milo da...hahahaha

    ReplyDelete