CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, January 7, 2011

Baby Carrier.. Perlu atau tidak?

Tengah Berpikir pikir @ berkira kira, perlu kah tidak benda ni? Macam perlu tapi macam tak perlu pun ada gak?? ohhhh $$$ kalau lah ko banyak dalam poket ni, mesti haku dah grab 1 untuk adik... Lenguh pinggang tau dukung adik pagi, petang siang dan malam...

buleh tak imagine kalau aku yang tengah melambai itu... comel tak??

Dok imagine lagik kalau adik yang ada kat belakang itu... sangat cumell.. tengah berangan nak hiking bawak budak budak. (kalau mak tau, musti dia cakap cam nih, gilak kah anak aku nih?)

Tapi?? mahukah engkau duduk dendiam dalam benda ni???

3 comments:

  1. klu ada fulus..no hal bah tu..buli sy waris2..hehehehehe..doakan sy kawin thn depan..

    ReplyDelete
  2. uwekk mau kawin?? saya dulu duluan...na ko bawa wakid saja bh..banyak wakid sini mama beli..ko pilih jak mana satu ko mau hahah

    ReplyDelete