CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 11, 2011

Aman 2nd Day @ School

Hari ke 2 kami monitor Aman ke sekolah..

Aman bangun seawal 6.30 dan besiap ke sekolah.. masuk neseri dulu, nampak tak cikgu Nana pimpin Ikhwan kat depan tuh. Ikhwan pun dah wangi. sudah mandi...

Sementara tunggu Van along sampai, saya sempat snap gambar ni. Aman dah selamat masuk sekolah ponn...

ni time tunggu along amik balik sekolah.. beratur menunggu Along..

Posing! nasib baik tak melalak nak ummi..

Posing lagi

dan lagi, dengan hidung yang kembang. bangga tanpa sebab

haa.... itu pun along dah sampai..

tu pun Along. Aman dengan beg merah dia.

Beratur ye anak anak.. Kami intai dari kete je.

Aik, tadi Aman beratur kat depan.. la ni apesal lak dia yang last skali masuk van..

selepas 2-3minit, budak pompuan ni ketuk2 pintu van suh bukak pintu.. hohohoh, kesian, Aman pandang je.. try2 bukak pintu tp tak buleh.. Along selamba je, buleh tak perasan ada budak kat luar van ni. Along tengah amik budak budak lain kat sekolah.

at last.. geng van sekolah pun begerak meninggalkan sekolah... Perjalanan dari Sekolah ke neseri Aman mengambil masa selam sejam!

No comments:

Post a Comment