CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, January 28, 2011

Adik, Abang vs Walker

Hujung minggu lepas, Aman dan adik buat projek memunggah barang dalam bilik stor. inilah benda yang Adik heret keluar, pas tu berebut nak naik.. Walker oh Walker.. kenapalah benda tu yang korang nak berebut wahai anak anak ku..

Bole macam ni, Aman driver dan adik pembonceng.. sila abaikan kain yang belum berlipat dibelakang itu..

seronok sangat kot naik benda alah ni..memasing berebut nak jadi drebar

Hehehehe... Adik pun dah pandai amik gambar sendiri..

turn budak ni pulak..

mana lak Abang Aman ni...

Dah nangis pulak dah, Pembonceng tak sudi nak naik ngan dia

Takpelah, Abang tanak naik takpe, biar adik drift sensorang... yeehhhaaaa.....

No comments:

Post a Comment