CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, December 2, 2010

Bila Aten tiada disini

Kami makan di kedai saja.. Ummi bole masak tapi Adik kuat mengamuks..

Aman makan nasi +sup ayam + ayam masak merah.. sejam kot tunggu dia habis makan. sementara tu ummi pegi kdai beli barang

tengok la dia ni makan....

sampai umah, turn adik pulak yang makan. kalau Aten ada, pukul 8.00 semua sudah setel.. uhuk uhuk uhuk

haa.. makan sendiri Adik..nak sangat makan sendiri kan.. nampak tak nuuunn kain kat belakang tu. 1 bakul masih belum lipat plus sebakul yang udah lipat tapi belum d kemas.

waaa.... melebih lebih kau ye nakkk...

sudahnya...

setat dah mengamuk.. ubat dia senang je, bawak masuk bilik Aten. kompom senyap..

see.. dalam bilik aten lah ni.. bukan main lagi happy..

haa... nampak Ann? Pila? senyum kambing dibilik Aten..

Atennnnnn...... Adik rindu Atenn..

Sejak Aten balik Kampung, tiap malam kena tidurkan budak2 ni kat bilik Aten. Dah lelap baru transfer bilik kami.... kuat kan aura Aten...

1 comment:

  1. comelnya diorang ni..heheh..adik pandai makan dili suda kunun padahal 1 ekar luas dia makan kan..hahahaha..sian ei aman makan luar ja kan..

    ReplyDelete