CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 13, 2010

Aman yang perasan

Memula aman ikut ayah jamming, seminggu tau kemaruk main drum, siap melompat lompat ala ala tengah layan drum (la konon).. Pagi, petang, siang dan malam citer pasal drum.. kadang, sensorang je dia belakon main drum.. hehehe, normal kah itu? kali kedua ikut ayah, dia dah waras sket.. tak de dah belakon lakon, tapi x tahannye dia nak ketuk sendirik itu drum.. Kang tokey tu ketuk kepala Aman, umi tak tau...

budak busyuk perasan jadi artis..

melalak tau nak ketuk drum ni sendiri.. AMAN NAK KETUK SENDIRI....
Dalam hati ni: amboi, tak padan dengan kecik.. Dan dalam hati jugak, elok lah ko ikut ayah nak, supaya x de can ayah mengayat pompuan lain... heheheheeheheh.. agak agak si jai marah tak??

2 comments:

  1. Ina,

    Kan Shima dulu ada belikan anak dia drum mainan kat Pandan kot kalau tak silap.. belilah untuk Aman.kang Aman ketuk kepala adik dia kang... hehehe

    ReplyDelete
  2. dah beli dah... tapi cousin dia dah pecahkan.. hahaha... skg ni bukan abang yang ketuk adik. Adik yang suka ketuk kepala abang.. hahahaha

    ReplyDelete