CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 22, 2010

Cerita Open House KPKK yang sudah bangas


28.09.2010 @ Jalan Conlay. my 1st time pegi jamuan seumpama ini. Agak jakun, dan best jugaklah.. Hehehehe..2.30pm-6.00pm jaga satay sebanyak berpuluh ribu cucuk satay.. Sumpah! pas tu seminggu x bole tengok satay.. Muak tahap max.

 gambar kenangan dengan Naser Wahab.. Tekejut gak, dia ni macam sombong skit.. Mungkin sebab kami kami semua bukan seksi meksi kot.. (andaian sendiri)
 Datuk Henry Goh (eh, kalau x silap la) yang ni seporting gila..
Senator Jins Shamsudin pun sangat sporting.. Tak sombong walau dah bergelar Senator.. Syabas datuk..

 Shila, dik firah punya besfren.. Dari kcik sampai besar diorang ni berkawan di alam maya..
ni pula, sapa nama tah.. yang aku tau dia ni abang Ariel AF. (bukan Ariel Peterpon) sila abaikan aku yang sedang mengembang macam bunting 10 bulan.. ilusi semata mata..

Yang ni artis dia adalah, Tuu yang kena suap makan satay.. Kak Sinar

Yang ni pla artisnya ialah yang berbaju hijo.. heheheee

*Bangas = Basi

No comments:

Post a Comment