CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, November 11, 2010

Abang dan adik yang suka bekuntau

10.11.2010 @ TIP


Tiap malam ummi kena teman Aman tido kat bilik dia. Nilah keje Aman sebelum tido..

Ada hati nak angkat adik tu

Senyummmm....

Adik tak suka la abang kacau..

Adik suka main cak cak macam ni...

Lepas puas begasak adik beradik, Aman mesti cakap macam ni : Ummi, aman nak susu. buat panas skit ye ummi. bila dah dapat susu: Ummi baring kat sebelah Aman, Aman nak bawing kat tangan Ummi. iyekan je la.. dah nama pun anak kan. sehari x bau ketik ummi x bole kot.

teringat lak dialog Aman semalam, 10 kali dah Aman tanya, mana ayah ni tak balik lagi...

Ummi: Ayah keje, cari duit untuk Aman skolah.
Aman: Ayah ni memang tak sayang Aman, selalu je balik lambat. Kang Aman lari rumah kang!
Ummi: !#$*&^"}

semua ni FUKUCHAN punya pasal


1 comment: