CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, October 29, 2010

Kesian dia

Semalam balik tgk aman, ya Allah kesian Aman... Penuh bintat2 dah. Tapi nampak kecik skit la dari adik punya..
Yang lecehnya menjaga Aman ni, kuat sangat merengek. Kememeh... Agaknya Aman ni dah tau rasa miang, gatal segala. Itu yang meragam lebey tu.
Sepanjang hari dok separuh bogel. Dahlah keding, kena pulak bintik2 putih calamine lotion, dah jadi macam katak puru dah aku tengok..
Pagi tadi mcm x sampai ati je nak tinggal dia, x pe man, ptg ummi balik awal skit ye...

No comments:

Post a Comment