CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, October 18, 2010

Ikhwan Kena Chicken Pox

Jumaat lepas Ummi terpaksa ambik cuti sebab adik kena chix pox. sedih sangat sangat coz adik kecik lagi.. awal sangat kena.. Mungkin kebetulan, isnin hari tu Ummi balik dengan Auntie Sheddy, amik Ammar Yasser kat umah pengasuh.. alamakk!! Ammr kena chix pox la pulak. Terus Ummi SMS ayah, Ammar kena chix pox la.. Nanti Ayah amik budak2 kat taska ye.. ingat nak balik mandi dulu, skali lalu depan taska, Aman dah melompat2.. ummi... ummii... tak sampai hati lak kalau tak amik terus.. Ummi basuh tangan skit, terus amik anak2.

besok pagi ummi perasan kat belakang adiik ada sebijik guntil.. ahh sudah, takkan chix pox lak. ummi tak puas hati, tanya ayah, apa benda ni bang. biasalh ayah kan pandang sebelah mata je.. ooooo ni ruam ni.. ok fine, hantar nesery, balik tu tengok belakang Adik lagi. tiada tambaahan guntil.. Khamis nak amik budak2, Cikgu Umul cakap, Kak, sy tengok belakang adik macam melepuh laa. Apa lagi, zasss... sampai klinik.. Doc cakap, ni chix pox ni.. jangan hantar nesery ye, nanti jangkit orang lain dan standby mungkin Abang akan kena gak..

 belakang adik pagi Jumaat
 Sabtu.
 ni tengah hari tadi. Ahad 17.10.2010
Ciannyee.. muka adik comot.. Abang Aman cakap, Cian adik, cepat lah sihat..

No comments:

Post a Comment