CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, October 3, 2010

Horrayy.. Cerita balek kampong 1

Cerita dah basi.. Hehehehe, ekceli Ammar Ikhwan tak bagi chance ummi apdet belog la. Ammar Ikhwan suka cengeng. Kalau kat umah tu, asyik la nak berkepit celah ketiak ummi.

Sib baik hari ni dia dah tido. Sempat la umi masuk gambar skit2 untuk tatapan Ma'ah terchenta.. Nak kasi tido Ammar Ikhwan ni sikit punya payah. Pusing kiri, pusing kanan, genap spuloh kali pusing pun belum tentu lelap lagik.

Berbalik pada cerita asal, ummi stat coti raya 9 Sept 2010, sehari sebelom seluruh umat Islam Malaysia menyambut raya.. Flight pukul 7.30 pagi, dah tentu2 kena bangun awal pagi eh. Tepat 5.30 pagi, pakcik teksi dah menunggu depan pagar. Lepas sahur, kemas umah ala ala kadar, then... chow!! Kesian rumah kena tinggal 2 minggu. Maknanya Gampak(Ikan Puyu ummi) terpaksalah berpuasa selama 2 minggu..



Ikhwan yang ceria.. Suka lah tu naik kapal tebang..

ni baru nak terbang ni.. ceria lagik..

Ummi, Ammar Idlan dan Ammar Ikhwan tengah pulun lari nak sampai ke pintu 5



Ammar Idlan tengah mencari arah tujuan.. Ke kiri ke kanan ni aaa??





No comments:

Post a Comment