CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 27, 2010

Duit sendiri nak belanja Aten??

Semalam Aman ajak g pasar malam. Nak beli kepok lembik katerrnyee.. Ngidam lah tuh.. Aku sampai umah dalam kul 6.30 Aman dah siap2 nak g dah padahal ayah tak sampai lagik. Lepas Maghrib, Jomm Aman gi pasar malam.. Aman seperti biasalah, dia paling exited.. jommm.. yang paling tak bole tahan.. "Ateennn, jangan bawak dompet, biar Aman yang bayar". Cian anak aku tuh, ada hati nak blanja Aten.. Walhal dalam dompet otromen dia Cuma ada 5 keping je duit singgit-singgit.. eh silap, semalam Aman siap beli suar tidur cotton bayo sendiri, dia bagi 2 keping duit hijau.. hehehehe… itu je yang dia beli, kepok lembik dia tanak.. Si ayah yang kejam cakap macam ni kat Aman "Aman makan lah suar Aman tuh".. Si Aten yang melopong ??? Kata nak blanja??

Aku?? Balik umah kena goreng nasik untuk Aman dan Ayahnye…

No comments:

Post a Comment