CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, September 7, 2010

Memang Kurang ajar!

Panas hati betol dengan CIKGU SU TASKA MAJU IQ.. Macam lahanat, macam Syial Padan muka kena berenti.. memang patut kena berenti pun… dah la bodo, bangang, gile pun ada… Sakit hati gile… Memang malang nasib budak yang dok bawah jagaan Cikgu Su yang muka pun tak semenggah tu.. Bukan nak menghina ciptaan tuhan tapi memang patut kena carut orang macam tu. Eeeeeiii gerammm…

Pagi2 buta call orang tanpa sebab tanya mu sape? Kau yang call aku, pas tu tanya, aku sape? Lepas tu miss cal lebih 10 kali. Ko apehal? Nak kena lempang ke.. atau nak rasa makan kaki aku. b@b! btol. Ini bukan pertama kali ok? ni dah masuk 3 kali kau tu call, mengamuk tanpa sebab.. padan muka kena bodoh ngan aku… Kau mengamuk tanpa sebab apehal.. Tetiba mengamik, "mu tau dok aku penat jaga anak mu yang kuat nangis, aku sorang yang jaga tak dak orang yang tolong" ada aku kisah? Kau dengan bos kau memang sama je.

Aku tak kira… dunia akhirat aku tak maafkan kau! Duit tu pun aku tak halal dunia akhirat.. dunia ni bulat hari ni kau buat aku, besok kau dah ada anak. Kau terima la pulak nasib kau..

Aku x paham ape hal lak kau mengamuk ngan aku? Tak tahan jaga jaga anak aku. Dah lama jaga anak aku.. Excuse me!! Anak aku dok separuh mati dengan kau 3 hari je hokey… 3 Hari Sahaja..

No comments:

Post a Comment