CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, July 7, 2009

Aman nak tanya sikit yah...


Betul kata orang, anak ni adalah penghibur duka yang paling mujarab. Dalam pada Umi ngan Ayah banyak masalah problem.. hanya anak yang boleh buat umi ayah gelak.. macam dak aman ni lah.. tiap hari jadi pak lawak umi ngan ayah.. kasih sayang umi ngan ayah 100% untuk aman dan adik2 yang lain.. (insyallah)
Malam tadi contohnya, tengok iklan Yuna nyanyi sambil main gitar. tau apa Aman cakap? "yah, orang pompuan mana bole main gitar kan.. owang pompuan bole masak, basuh ngan jemur je".. kitorang punya gelak... macam nak pecah perut..macam di ajar2 lak aman cakap macam tu..
pas tu tengah buang air pun boleh sembang tu.. tengah poo poo nih... "yah... aman nak tanya jap yah.." "apa dia" jawab ayah yang sabar menanti soalan ni.. dalam laut tu ada kapal..bla bla bla... rupanya dia besembang.. bukannya bertanya... sampai ke sudah soalan dia tergantung..
doa Umi ngan Ayah, mudahan aman membesar sebagai anak soleh, boleh jadi pembimbing adik2 yang lain insyallah.. dan yang paling penting.. umi harap... kasih sayang aman pada umi dan ayah semakin hari semakin menebal.. Amin...